Articole: 0  0.00 RON

Informaţii

Cum fac o comandă?

Pentru a efectua o comandă prin intermediul magazinului online este necesar să vă înregistraţi, completând câmpurile obligatorii şi folosind o adresă de e-mail validă.

Alegeţi produsul dorit şi apoi faceţi click pe simbolul "adaugă în coş". Produsul va ajunge în coşul de cumpărături.

Pentru vizualizarea produselor alese faceţi click pe coşul de cumpărături. Pentru a trimite comanda faceţi click pe "Trimite comanda".

Aveţi posibilitatea să vizualizaţi istoricul comenzilor efectuate în secţiunea istoric comenzi.

Vă rugăm ca înaintea efectuării unei comenzi să completaţi corect atât datele dumneavoastră de contact cât şi adresa de livrare în secţiunea contul meu sau în momentul înregistrării pe site.

Înapoi

Care este disponibilitatea produselor?

  • In stoc - semnifică faptul că produsul  se află în stocul fizic al magazinului şi poate fi livrat oriunde în ţară în una sau două zile lucrătoare. Toate comenzile confirmate cu clientul pana la ora 13:00 pleaca de la noi in aceeasi zi. Stocul este actualizat în timp real. Nu se efectueaza livrari Sambata.
  • Indisponibil - semnifică faptul că produsul nu este momentan disponibil şi nici nu avem informaţii precise privind termenul de livrare. Aceste produse nu pot fi adăugate în coşul de cumpărături dar va puteti folosi de functia "Anunta-ma cand este in stoc" si veti primi un email in momentul in care produsul va fi din nou disponibil.

 

Înapoi

Am uitat parola. Cum o pot recupera ?

În pagina Autentificare aveţi un link către Ai uitat parola? Click aici. În pasul următor aveţi posibilitatea să completaţi adresa de e-mail pe care aţi folosit-o la crearea contului şi o noua parola va fi generată și trimisă pe aceasta adresa. Dupa ce vă autentificaţi cu noua parolă generată aveţi posibilitatea să o modificaţi.

Înapoi

Există o sumă minimă pentru a comanda ?

Suma minimă de comandă este considerata a fi 20 RON. Se pot inregistra si comenzi cu o valoare mai mica a produselor, insa procesarea si expedierea ramane la latitudinea noastra, in functie de istoricul comenzilor clientului si produsele comandate.

Înapoi

Care sunt costurile de transport ?

Costul transportului este de 22 RON oriunde pe teritoriul tarii. Nu exista taxe de kilometri exteriori, pentru nici o localitatea din tara si nici intarzieri in livrarea produselor. Nu exista posibilitatea livrarii în zilele de Sâmbătă sau Duminica.

Înapoi

Cum se efectuează plata ?

Plata se poate efectua prin transfer bancar sau reprezentantului firmei de curierat în momentul livrării produselor.

Înapoi

Există alte cheltuieli suplimentare ?

Nu există alte cheltuieli suplimentare pentru transport sau ramburs. Preţurile din site-ul nostru sunt finale şi includ TVA. Nu existe taxe de kilometri exteriori sau alte costuri ascunse.

Înapoi

Sunt protejate datele mele personale ?

Prin politica de confidenţialitate impusă de site-ul nostru, vă asigurăm că datele dumneavoastră nu vor fi făcute publice. Acestea vor fi folosite doar în scopul facturării şi a informării, cu acordul dumneavoastră, privind promoţiile produselor şi serviciile noastre.

Înapoi

Cum aflu dacă s-a expediat comanda mea?

În momentul expedierii fiecărei comenzi, primiţi pe adresa de email o informare privind expedierea acesteia, precum şi numărul de expediţie al coletului (AWB), adresa paginii web unde statusul trimiterii poate fi verificat și numărul de telefon al firmei de curierat.

Înapoi

Am efectuat o comandă online şi încă nu am fost contactat.

Comenzile online se pot efectua 24 de ore din 24, indiferent de ziua săptămânii. Contactarea dumneavostră se va efectua în timpul programului nostru de lucru, afişat la rubrica Contact. Dacă totuşi nu sunteţi contactat în maxim 24 de ore, vă rugăm să verificaţi corectitudinea datelor introduse în momentul crearii contului, în special numărul de telefon şi adresa de email.

Înapoi